З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

Нехай це найбільше і найважливіше для кожного українця свято принесе у наші оселі благополуччя, добробут, здоров’я і впевненість у майбутньому, додасть наснаги, успіхів і плідної праці в ім’я процвітання нашої незалежної держави!

Новинавсі друкуватиДрукувати

Віктор Резенчук: «Від нещодавніх нововведень до правил дорожнього руху найбільше постраждають перевізники та пасажири».
2008-12-10 18:48:00

Віктор Резенчук: «Від нещодавніх нововведень до правил дорожнього руху найбільше постраждають перевізники та пасажири».

Інтерв’ю голови Теребовлянської районної організації Єдиний Центр та голови правління ВАТ \"Микулинецьке АТП 16144\"Віктора Резенчука. В якому той прокоментував ситуацію на тернопільському ринку пасажирських перевезень.

 

Вікторе Васильовичу. З якими основними проблемами стикаються тернопільські перевізники?
 
Звичайно зараз всі коментують та скаржаться на економічну кризу, яка до речі, вдарила сильно і по перевізниках. Але я хочу озвучити іншу проблематику, що лежить на мою думку в законодавчій площині і ще присутнім у нашій системі бажанням «зробити хороші показники».
 
Що ви маєте на увазі?
 
Я маю на увазі нещодавно прийняті зміни до чинного законодавства, що стосуються нових штрафів за порушення правил дорожнього руху. Деякі законодавчі зміни тернопільські перевізники та в першу чергу пасажири уже відчули на собі.
Наприклад, якщо раніше автобус заїжджав у будь яке село і при цьому робив декілька зупинок, на яких могли вийти пасажири, то зараз це робити суворо заборонено. Адже висадку пасажирів можна робити лише на обладнаних зупинках.
Уявіть собі картину. Велике село. Автобусна зупинка лише в центрі населеного пункту. Лише на цій зупинці водій має право висадити пасажирів. Тепер щоб дійти додому в різні кутки села, людям потрібно долати кілометри.
Поблизу села Миролюбівка Тернопільського району знаходиться необладнана зупинка на якій раніше завжди зупинялись автобуси і водії висаджували пасажирів. Тепер там автобуси не зупиняються, адже за таке правопорушення працівники ДАІ «дають» 250 гривень штрафу. Голова цього села вже звернувся за допомогою до голови ТОДА з проханням допомогти обладнати зупинку, адже це дорога міжнародного значення.
Ще одна проблема через яку перевізники несуть суттєві матеріальні втрати, а пасажири водіям масово висловлюють своє незадоволення та обурення. Це перевезення «стоячих» пасажирів та т. з «паспорт маршруту».
Згідно нововведень тепер на між обласних маршрутах (50 км) дозволено перевозити лише сидячих пасажирів. Якщо згідно технічного паспорту транспортного засобу в автобусі має 40 сидячих місць, наприклад автобус «ЛАЗ - Турист», то тепер приїхавши на зупинку, навіть якщо на ній знаходяться жінки з малими дітьми чи похилі люди, водій не має права їх перевозити якщо в автобусі не має вільних сидячих місць. Що робити людям в такій ситуації? Як доїхати до лікарні, школи?
Абсурдним я вважаю норму за якою на маршрутах до 30 км в м’яких автобусах також можна перевозити лише сидячих пасажирів. Що робити людям з приміських сіл, що в основному добираються на роботу в обласний центр?
Аналогічна ситуація з т. з «паспортом маршруту». Тобто кожен перевізник, що здійснює пасажирські перевезення має відповідний документ у якому чітко вказані зупинки на яких він має право брати та висаджувати пасажирів. З нову ж таки, що робити людям які тепер можуть чекати на «свій автобус» годинами . І чи є гарантія, що навіть у «своєму» автобусі для них будуть сидячі місця. В той же час водій, у якого можуть бути в автобусі навіть і вільні сидячі місця, але в паспорті маршруту відсутня зупинка у цьому місці не зупиниться.
Вікторе Васильовичу. Виглядає так, що із теперішніми нововведеннями найбільше постраждають прості люди. А як працівники ДАІ сприймають «нові порядки» на дорогах?
 
Можу сказати, що у нас працівники ДАІ усі нововведення сприймають буквально та все приймають до негайного виконання. Складається враження , що практика «непортити статистику» в працівників ДАІ ще залишається. Я законопослушний громадянин та все-таки офіційні дані ДАІ інколи мене вражають. Не минуло й місяця від запровадження нових змін до штрафів, як наші правоохоронці уже рапортують:» зібрано на 600 тис. грн штрафів, 140 автомашин доправлено на арешт майданчик. Я схвалюю те, що аварійність на дорогах області зменшилась в 2,5 рази. Але до чого тут статистика по сумі зібраних штрафів? Що в Україні ДАІ та ДПА займаються однією роботою?
 
Вікторе Васильовичу. То що Ви пропонуєте? Як вийти із ситуації, щоб і «Закону дотримуватись і про людей не забувати».
 
 
Хочу повідомити читачів сайту, що Тернопільська обласна Асоціація перевізників уже звернулась із відповідним зверненням в ТОДА в якому просить обласну владу дозволити здійснювати перевезення «стоячих» пасажирів до 75 км,  а в м’яких автобусах до 50 км.
 Адже на мою думку в ситуації, що склалась на ринку пасажирських перевезень через нещодавні нововведення ми повинні йти на зустріч людям. Через недоліки законодавства люди не повинні страждати. Деякі зміни потрібно робити поступово, еволюційно.
 
Дякую за інтерв’ю .
 
Хай щастить.

Останні новинивсі

Газета "Єдиний Центр"всі

Газета "Эдиний Центр"